Νέα σχέδια κοσμημάτων!!

Μόλις ανανέωσα τη συλλογή χειροποίητων κοσμημάτων. Τα νέα σχέδια είναι φτιαγμένα με 100% βαμβακερό νήμα που πλένεται και σιδερώνεται. Έχω χρησιμοποιήσει πορτοκαλί κοράλλι, πούλιες και κρυσταλλάκια τύπου swarovski. Ελπίζω να σας αρέσουν. https://painting1katerina.wordpress.com/my-crochet-necklace-galery/

Για οποιαδήποτε πληροφορία μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου στο μέιλ : gala.katerina@gmail.com

I have just refresh the collection of handmade jewelry. The new designs are made ​​with 100% cotton yarn. I’ve used orange coral, sequins and crystals type swarovski. I hope you like them. For any information you can contact me at: gala.katerina@gmail.com

 

4 Σχόλια

Filed under ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ,

4 responses to “Νέα σχέδια κοσμημάτων!!

  1. ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΩ ΘΕΛΩ!!

    Μου αρέσει!

    • Χαχαχαχα… την Παρασκευή άντε το πολύ το Σάββατο θα το έχεις το μοντέλο!!! Μου φαίνεται πως την έχω τρελάνει έτσι όπως τρέχουμε όλη μέρα!! Είμαι σίγουρη πως θα χαρεί ιδιαιτέρως όταν σε δει και επιστρέψει στη ρουτίνα 🙂

      Μου αρέσει!

  2. Ανώνυμος

    ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΘΕΛΩ!!!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε