Αλήθεια ξέρει κανείς «Που πήγαν τα Όνειρα μας;»

Ξέρω, ξέρω  είναι Σάββατο και δεν πρέπει να σας ζαλίζω, μα έχω κάποιες ερωτήσεις που χρίζουν άμεσης απάντησης, γι’ αυτό σας παρακαλώ: Γνωρίζει κανείς που πήγαν τα όνειρα μας? Μήπως το λόγο που μας απαγόρευσαν να ονειρευόμαστε ένα καλύτερο μέλλον?

Καλά… απαντήστε μου έστω στην ερώτηση «τελικά τα φάγαμε όλοι μαζί;» κι αν ναι, βρε παιδιά εγώ γιατί δεν μπορώ να θυμηθώ πότε τα έφαγα ή έστω πότε τα επένδυσα;  Γιατί, αν τα έχω επενδύσει τότε έχω χρήματα!!!!! Μα αν έχω χρήματα γιατί δεν τα βρίσκω; γιατί βγαίνω ίσα ίσα; γιατί έχω μειώσει τα έξοδα μου στο ελάχιστο; γιατί…..; γιατί…..;

Ουφφφ μεγάλο μπέρδεμα!!!

2 Σχόλια

Filed under Προσωπικά,, επίκαιρα,

2 responses to “Αλήθεια ξέρει κανείς «Που πήγαν τα Όνειρα μας;»

  1. jenny_fass

    Καλησπέρα Κατερίνα,τι λες τώρα! Τα όνειρα μας πήγαν περίπατο, και άμα κάνεις το λάθος και ονειρευτείς πρόσεχε θα σε φορολογήσουν. Οσο για τα μελλοντικά μας όνειρα θα τα παίζουμε σαν το δακλυλιδάκι το θυμάσαι αυτο το παιχνίδι; Οσο για το «τελικά τα φάγαμε όλοι μαζί;» δεν θέλω να το σχολιάσω γιατί θα γίνω πολύ κακιά. Αλλά θα πω τούτο όλοι αυτοί τα φάγανε και μας τρώνε και τα δικά μας τώρα. Να τα μαζέψουν και να φύγουν όλοι να πάνε αλλού. Βρέ ούστ να φύγετε να πάτε αλλού!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

