Προσωπογραφίες

Τις τελευταίες τέσσερις ημέρες προσπαθώ να φτιάξω τις προσωπογραφίες κάποιων αγαπημένων μου προσώπων. Ίσως φταίνε οι γιορτές και η συναισθηματική φόρτιση των ημερών που με έχουν βάλει στη «πρίζα» ….

Αρχικά, λοιπόν,  επιχείρησα να σκιτσάρω την ανιψιά μου και να το αποτέλεσμα:

Έστειλα το σκίτσο στην αδελφή μου και διαπίστωσε, όπως φυσικά είχα ήδη κάνει κι εγώ, πως ναι μεν της μοιάζει αλλά φαίνεται πολύ μεγαλύτερη απ’ ότι είναι… χμμμμ… μπήκα σε σκέψεις… λέτε να βιάζομαι να μεγαλώσει? Τέλος πάντων αποφάσισα να δοκιμάσω εκ νέου να τη σκιτσάρω και υπόσχομαι να σας δείξω τα αποτελέσματα!!

Μετά από αυτή μου την «αποτυχία» ασχολήθηκα με το πορτραίτο της μητέρας μου, βλέπετε εδώ και πολύ καιρό της είχα υποσχεθεί πως θα την ζωγραφίσω, μάλιστα μου είχε δώσει και μια φωτογραφία της που της άρεσε πολύ (όταν ήταν νεότερη). Το αποτέλεσμα ακολουθεί:

και ΝΑΙ αυτή τη φορά τα κατάφερα και είμαι ενθουσιασμένη!! Στο επόμενο κοντινό πλάνο μπορείτε να δείτε περισσότερες λεπτομέρειες αλλά και κάποιες αλλαγές που έκανα. Τώρα περιμένω με ανυπομονησία την ημέρα που θα της δώσω την προσωπογραφία της!!

Τελικά αυτό το κομμάτι της ζωγραφικής θέλει επιμονή αλλά και υπομονή.

2 Σχόλια

Filed under Ζωγραφική,

2 responses to “Προσωπογραφίες

  1. Ανώνυμος

    http://interestingthingsandhobbies2.blogspot.com/ χρονιά πολλα καλή χρονιά από μαρίνα

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

