Κάπου μακριά…

Οι δικοί μου άνθρωποι γνωρίζουν την αγάπη που τρέφω για την ορεινή φύση, πόσο μάλλον αυτή την περίοδο που πλησιάζουν τα Χριστούγεννα!! Τι καλύτερο από ένα χιονισμένο τοπίο και ατελείωτες βόλτες στο δάσος….

Κάτι τέτοιες μέρες μου έρχονται θύμισες από τότε που ήμουν παιδί, τότε που μαζί με την αδελφή μου κάναμε βουτιές πάνω στο χιόνι  και ξεκαρδιζόμασταν στα γέλια. Όμορφες εποχές.

Σήμερα λοιπόν το απόγευμα όπως καθόμουν στην πολυθρόνα και ονειρευόμουν βόλτες στα χιόνια, μου ήρθε η διάθεση να ζωγραφίσω…

…..τι άλλο από ένα χιονισμένο τοπίο έτσι ακριβώς όπως το φανταζόμουν!

χιονισμένο τοπία, ακουαρέλα σε χαρτί 21χ15 εκ

Σχολιάστε

Filed under Ζωγραφική,

Σχολιάστε

