Σαράντα πέντε ημέρες μέχρι τα Χριστούγεννα…

Πάλι καλά που υπάρχει η διαφήμιση του καταστήματος παιχνιδιών για να μας θυμίζει ότι σε ενάμιση μήνα έχουμε Χριστούγεννα. Δε γνωρίζω πως αισθάνεστε εσείς αγαπητοί μου φίλοι, εγώ πάντως δεν έχω μπει ακόμα στο πνεύμα των γιορτών.

Από τη μια φταίει ο καιρός που είναι ακόμα ανοιξιάτικος και από την άλλη οι εκλογές και η απειλή του Δ.Ν.Τ !!

Δ.Ν.Τ.

Έτσι, που λέτε, μου εμφανίζεται όταν κοιμάμαι, σαν τον Δράκουλα και με φοβερίζει λέγοντας πως θα μου  πιει το αίμα!! Τι να κάνω κι εγώ η κακομοίρα, λουφάζω και προσπαθώ να περνώ απαρατήρητη ώστε να μην το προκαλώ.

Όταν όμως ανοίγω την τηλεόραση και βλέπω την αντίστροφη μέτρηση για τα Χριστούγεννα εεεε παίρνω τ’ απάνω μου και ελπίζω πως όσο πλησιάζουν οι μέρες θα βάλουν κι αυτοί τα γιορτινά τους (εννοώ τους πολιτικούς και το άλλο…. ξέρετε …. δεν θέλω να λέω συχνά το όνομά του), θα μας κάνουν και κάνα δωράκι (καταλάβατε εε από τα περίφημα κλεμμένα), θα στολίσουν και οι νέοι δήμαρχοι τις πόλεις και τα χωριά μας (με τι λεφτά…χμμμ…) και θα περάσουμε όλοι μας χαρούμενες γιορτές. Ουτοπία???

Υπόσχομαι πάντως πως θα επανέλθω μέχρι τις γιορτές με ότι νεότερο μάθω….

Σχολιάστε

Filed under επίκαιρα,

Σχολιάστε

