Άγιος Νικόλαος (Κοιλάδα-Ερμιονίδα-Αργολίδα)

Περνώντας μέσα από το χωριό της Κοιλάδας κατευθυνθείτε βόρεια προς την παραλία της  Ευαγγελίστριας,  συνεχίστε στο χωματόδρομο και σε περίπου 2 χλμ θα βρεθείτε μπροστά στο ξωκλήσι του Αγίου Νικολάου με θέα το καταπράσινο νησί Κορωνίδα.

Ξωκλήσι Αγίου Νικολάου

Το εκκλησάκι μεταφέρθηκε στο σημείο που βλέπετε στις αρχές της δεκαετίας του 1970. Η αρχική του θέση ήταν στο Θυνί σε έκταση που αγοράστηκε από την εγγονή του Κάϊζερ και για το λόγο αυτό κατασκευάστηκε εκ νέου στην περιοχή της Κοιλάδας.

Στις 6 Δεκεμβρίου που γιορτάζει ο Άγιος γίνεται μεγάλο πανηγύρι και όλες οι γυναίκες του χωριού φτιάχνουν φαγητά και γλυκά που μοιράζονται στους παρευρισκόμενους.

Μπροστά από το ξωκλήσι υπάρχουν βράχια σε όμορφους σχηματισμούς και αν είστε εφοδιασμένοι με τα κατάλληλα παπούτσια μπορείτε να περπατήσετε και να απολαύσετε την ηρεμία και ομορφιά του τοπίου.

"κολυμπήθρες"

Η Κοιλάδα στην επιστροφή από το ξωκλήσι

6 Σχόλια

Filed under Κοιλάδα Αργολίδας,

6 responses to “Άγιος Νικόλαος (Κοιλάδα-Ερμιονίδα-Αργολίδα)

  1. marina

    Καλημέρα Κατερίνα, πολύ ωραίες οι φωτογραφίες σου, να μας βάζεις πάντα όμορφες φωτο για να τις απολαμβάνουμε..

    Μου αρέσει!

  2. Kατερινάκι μου τα ταξιδιωτικά σου μου αρέσουν πάρα πολύ.
    Συνέχισε να μας ταξιδεύεις!!!!

    Μου αρέσει!

  3. jeny

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ, ΜΟΛΙΣ ΕΦΤΙΑΞΑ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΑ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ. ΜΠΗΚΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ ΝΑ ΔΩ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΟ, ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΜΕ ΕΚΑΝΕΣ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΩ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΜΟΥ ΕΚΕΙ, ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΦΥΣΑΕΙ ΠΟΛΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ Ο ΑΕΡΑΣ ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΆΖΕΙ ΤΗ ΦΑΝΤΑΣΊΑ ΧΙ ΧΙ ΧΙ ΦΙΛΙΑ !!!!! JENY

    Μου αρέσει!

    • Καλημέρα Τζένη μου,
      Φυσάει πολύ, ναι, αλλά όπως πολύ σωστά είπες αυτό δεν επηρεάζει τη φαντασία μας. Μ’ αρέσει το σημείο που βρίσκεται το εκκλησάκι και μπορείς να περπατήσεις στα βράχια και να θαυμάσεις τη θέα. Δυστυχώς τη μέρα που πήγαμε ήταν ένας τουρίστας και έκανε την απογευματινή του γυμναστική εκεί!!! … έτσι δεν μπόρεσα να τραβήξω περισσότερες φωτογραφίες. Επιφυλάσσομαι όμως….

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

