Μια βόλτα στις Σπέτσες

Εχθές, αν και ξενυχτισμένοι, σηκωθήκαμε νωρίς το πρωί και βλέποντας έξω τον ήλιο να λάμπει και να καίει αποφασίσαμε να πάμε μια βόλτα μέχρι τις Σπέτσες. Πήραμε λοιπόν το αυτοκίνητο και μέσα σε είκοσι περίπου λεπτά βρεθήκαμε στην Κόστα κι από κει με το καράβι περάσαμε απέναντι  στο νησί!! Εδώ πρέπει να σημειώσω, για όσους δεν το γνωρίζουν, ότι απαγορεύονται τα αυτοκίνητα έτσι μπορείτε να κυκλοφορήσετε με μηχανάκι, ταξί, ποδήλατο, άμαξα και φυσικά με τα πόδια.

Οι Σπέτσες μέσα από το καράβι..

Οι Σπέτσες μέσα από το καράβι

Φθάνοντας στις Σπέτσες  μας περίμενε μια ευχάριστη έκπληξη, το νησί έσφυζε από ζωή.  Οι άμαξες με τα άλογα, η μια δίπλα στην άλλη, περίμεναν υπομονετικά τον κόσμο για μια ρομαντική βόλτα. Τα μαγαζιά είχαν βγάλει την πραμάτεια τους  και τα καφέ ήταν γεμάτα με μικρούς και μεγάλους εκδρομείς.

Ντάπια

Ντάπια

Αφού κάναμε ένα μικρό περίπατο στα γύρω καλντερίμια αγοράσαμε μια εφημερίδα και καθίσαμε στο Ρούσσο. Η περιοχή έχει πολλά καφέ και αν έχετε όρεξη για περπάτημα μπορείτε να πάτε είτε προς το παλιό λιμάνι είτε προς την Αναργύριο Σχολή όπου πάνω στη διαδρομή στο δεξί σας χέρι  θα δείτε ένα πολύ όμορφο ήσυχο καφέ.

Το θέμα του φαγητού χρειάζεται ψάξιμο γιατί οι τιμές είναι τσιμπημένες και οι προσφερόμενες υπηρεσίες  δεν είναι πάντα αντάξιες τους (αυτή είναι φυσικά η προσωπική μου άποψη).

Παλιό Λιμάνι

Το Ποσειδώνιο

Τι όμορφο που έγινε το Ποσειδώνιο, τόσα χρόνια που είχε τα μαύρα του τα χάλια θλιβόμουν όταν το κοιτούσα.

Να και μια ψαρόβαρκα..

Να και η ψαρόβαρκα που επιστρέφει στο λιμάνι…. ελπίζω γεμάτη φρέσκο ψάρι!!!!

Επιφυλάσσομαι για περισσότερες φωτογραφίες με εικόνες από τα καλντερίμια  και τις παραλίες του νησιού. Αυτά λοιπόν για τώρα, εύχομαι σε όλους μια Άνοιξη γεμάτη εκδρομές (έστω και μονοήμερες).

4 Σχόλια

Filed under Ταξίδια - Εκδρομές,

4 responses to “Μια βόλτα στις Σπέτσες

  1. Koρίτσια μου ήρθε μια ιδέα μούρλια!!!
    Χρύσα θα έρθουμε με την Κατερίνα για καφέ στον Πόρο!!!!

    Μου αρέσει!

  2. Αγαπώ πάρα πολύ τις Σπέτσες, περισσότερο απ’ όλα τα νησιά του Αργοσαρονικού μας (μετά τον Πόρο βέβαια, χαχαχα, γιατί αν δεν παινέψεις το σπίτι σου…)
    Έχουν αρχοντιά και ζωή όλο το χρόνο και κυρίως δεν έχουν αυτοκίνητα!!!
    Έχεις δίκιο για το Ποσειδώνιο, έγινε υπέροχο… χρειαζόταν την επισκευή…

    Καλό μεσημέρι!!!

    Μου αρέσει!

    • Εμένα Χρύσα μου μ’ αρέσουν περισσότερο η Αίγινα, ο Πόρος και η Ύδρα, τελευταίες έρχονται οι Σπέτσες αλλά είναι το νησί που είναι πιο εύκολα προσβάσιμο από τον τόπο που ζούμε.
      Στον Πόρο έχω έρθει πάρα πολλές φορές. Μ΄αρέσει και έχω πολύ όμορφες αναμνήσεις από τα φοιτητικά μου χρόνια, όταν αποτελούσε μαζί με την Αίγινα αγαπημένο μας προορισμό!!! οπότε καταλαβαίνεις πως είμαι επηρεασμένη 🙂

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

