Ι. Οι μαργαρίτες και τα φυτά του κήπου μου..

Σήμερα το απόγευμα βγήκα στον κήπο μου με τη φωτογραφική μηχανή και άρχισα να τραβάω φωτογραφίες. Ο σκοπός μου ήταν να δημιουργήσω ένα αρχείο με τα διάφορα φυτά και λουλούδια ώστε να έχω θέματα για τη ζωγραφική. Είπα όμως να ανεβάσω και στο blog μερικές για να θαυμάσετε τα άνθη και το θαύμα της Φύσης που συντελείτε κάθε Άνοιξη.

Αγαπάω πολύ τα φυτά και τα φροντίζω με ιδιαίτερη προσοχή, μερικοί λένε πως τη νιώθουν και στην ανταποδίδουν με την ανάπτυξη και την ανθοφορία τους!!!

Οι μαργαρίτες

Οι λεβάντες και η τριανταφυλλιά

Αυτές για τώρα, θα ακολουθήσουν κι άλλες..


8 Σχόλια

Filed under Περιβάλλον,

8 responses to “Ι. Οι μαργαρίτες και τα φυτά του κήπου μου..

  1. Υπέροχος ο κήπος σου Κατερίνα μου, όπως και τα έργα σου!!!
    Περιμένουμε κι’ άλλες φωτογραφίες!!!

    Μου αρέσει!

  2. jeny

    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΦΩΤΟ Α ΚΑΙ ΩΡΑΙΟ ΚΗΠΟ ΕΧΕΙΣ ΒΡΕ .ΧΙ ΧΑ ΧΙ Α ΡΕ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΕΙΣΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΦΙΛΑΚΙΑ jeny

    Μου αρέσει!

  3. Χαίρομαι που σας αρέσει ο κήπος και τα λουλουδάκια μου. Λόλα και Μανώλη το δάπεδο είναι στρωμένο με πλάκες Άρτας και στο χώμα έχω ρίξει βότσαλα ώστε να μη σηκώνετε σκόνη αλλά να κρατάνε και την υγρασία. Κανονίστε να έρθετε για καφεδάκι!!!

    Ελένη μου εσύ τα βλέπεις κι από κοντά!!

    Λίλα μου πραγματικά είναι όμορφο σκηνικό για καφεδάκι, άντε σε περιμένω!!!!

    Μου αρέσει!

  4. ΛΟΛΑ - ΜΑΝΩΛΗΣ

    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ Ο ΚΗΠΟΣ ΣΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ!!!
    ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΑΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΥΛΗΣ
    ΤΙ ΕΧΕΤΕ ΣΤΡΩΣΕΙ ΑΛΗΘΕΙΑ;

    Μου αρέσει!

  5. eleni

    Ο κήπος σου είναι τέλειος…ένας παράδεισος!!! χαίρομαι που ανέβασες φώτο… να βλέπω και εγώ τα λουλουδάκια σου!!!!

    Μου αρέσει!

  6. Λίλα

    Iδανικό σκηνικό για τα καλοκαιρινά καφεδάκια μας!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

