Γερμανία – Νυρεμβέργη (Nuremberg)

Όπως είχα αναφέρει στο άρθρο: «Γερμανία – Χαϊδελβέργη» φεύγοντας από εκεί συνεχίσαμε το ταξίδι μας προς Νυρεμβέργη. Φθάσαμε αρκετά νωρίς στο ξενοδοχείο και αφού τακτοποιηθήκαμε ξεκινήσαμε για μια βόλτα στο ιστορικό κέντρο της πόλης και πιο συγκεκριμένα στο κάστρο της.

Εξωτερική άποψη του Κάστρου

Είσοδος Κάστρου

Στην παραπάνω φωτογραφία διακρίνεται η γέφυρα, πάνω από την τάφρο, που οδηγεί στο εσωτερικό του κάστρου.

εσωτερικό κάστρου

πύργος μέσα στο κάστρο

Στη φωτογραφία δεξιά αν κοιτάξετε με προσοχή υπάρχει ένα μικρό δωματιάκι (σαν έλκερ) που βγαίνει έξω από το οικοδόμημα. Αυτό  ήταν το w.c.  και αν σταματούσα εδώ τίποτα δεν θα ήταν παράξενο… όμως στο πάτωμα υπάρχει ένα άνοιγμα και από αυτό έπεφταν κάτω όλες οι ακαθαρσίες …. τη συνέχεια την αφήνω στη φαντασία σας. Όλα αυτά και με ανατριχιαστικό τρόπο μας τα είπε η ξεναγός!!!

Ακολουθούν μερικές ακόμα φωτογραφίες από το εσωτερικό και εξωτερικό του κάστρου:

εσωτερικό κάστρου

Θέα από το κάστρο

Τα σπίτια που φαίνονται στην φωτογραφία είναι παλιά και από τα ελάχιστα που σώθηκαν στον Β’ Παγκόσμιο. Κατεβαίνοντας από το κάστρο βγήκαμε λίγο πιο κάτω απ’ αυτό το σημείο (φωτογραφία κάτω αριστερά) και συνεχίσαμε τη βόλτα μας προς την πλατεία με τον Καθεδρικό Ναό (Frauenkirche) εκεί όπου γίνονται όλες οι εκδηλώσεις της πόλης. Όταν πήγαμε εμείς είχαν στήσει ολόκληρη μουσική σκηνή με συγκροτήματα που έπαιζαν μουσική από το πρωί μέχρι το βράδυ ενώ γύρω -γύρω υπήρχαν υπαίθριες μπυραρίες που πουλούσαν εκτός των άλλων και τα γνωστά wurst. Δείτε μερικές φωτογραφίες:

παλιά σπίτια

πλατεία frauenkirche

Frauenkirche

Αργά το βράδυ επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο (Movenpick, στο αεροδρόμιο της Νυρεμβέργης, αρκετά καλό) και αφού κάναμε και εκεί μια βόλτα πέσαμε, κατάκοποι, για ύπνο. Την επόμενη μέρα πήραμε το πλούσιο πρωινό μας και ξεκινήσαμε για το κέντρο της πόλης (το μετρό: U είναι πολύ εξυπηρετικό). Περάσαμε από την πύλη της παλιάς πόλης και περιπλανηθήκαμε στην ευρύτερη περιοχή:

Πύλη Παλιάς Πόλης

Σκεπαστή Γέφυρα

Πέτρινο Έλκερ

Schoner Brunnen

Στην παραπάνω φωτογραφία βλέπετε το Schoner Brunnen (ring), η ξεναγός μας είπε πως οι γυναίκες που δεν έχουν τεκνοποιήσει ανεβαίνουν στα κάγκελα και τρίβουν τρεις φορές ένα ορειχάλκινο κρίκο ή δαχτυλίδι (υπάρχουν γύρω -γύρω στα κάγκελα αρκετά τέτοια) και προσεύχονται να γεννήσουν ένα παιδάκι…

Συνεχίζοντας τον ποδαρόδρομο… φθάσαμε στο εμπορικό κομμάτι της Νυρεμβέργης με τα τεράστια πολυκαταστήματα (στην Karolinenstrasse και τους γύρω δρόμους), μπήκαμε σε δύο από αυτά  αλλά βγήκαμε μετά από λίγο γιατί γινόταν χαμός!! Να σας πω την αλήθεια δεν μου αρέσουν τα πολυκαταστήματα, βαριέμαι το ψάξιμο, εγώ θέλω να μπω σε ένα όμορφο μικρό μαγαζί, να με εξυπηρετήσει η πωλήτρια και με την ησυχία μου να διαλέξω αυτό που θέλω. Οι υπόλοιποι της παρέας πάντως επέστρεψαν με ένα σωρό τσάντες και μας τόνισαν πως υπήρχαν πολλές ευκαιρίες και πολύ καλές τιμές. Εμείς προτιμήσαμε να πιούμε καφέ και να δούμε την εκκλησία Lorenzkirche με τους πανέμορφους πύργους της.

Στη συνέχεια πήγαμε για φαγητό και το απογευματάκι επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο για ξεκούραση γιατί το βράδυ θέλαμε να βγούμε έξω να πιούμε μπύρα και να παρακολουθήσουμε τις υπαίθριες συναυλίες.

Το βραδάκι λοιπόν πήραμε το μετρό (U) κατεβήκαμε στη στάση Hauftbahnhof , εκεί που είναι η είσοδος στην παλιά πόλη (βλέπε φωτογραφία: Πύλη Παλιάς Πόλης) και προχωρήσαμε προς την Hauptmarkt που είναι η εκκλησία της Frauenkirche. Κατά τη διάρκεια της διαδρομής συναντήσαμε πάρα πολλά γκρουπ, μέχρι και χορωδία γυναικών που τραγουδούσε παραδοσιακά τραγούδια…. Αυτό που μας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση ήταν το πλήθος των αστυνομικών και τα ασθενοφόρα που βρίσκονταν σε ετοιμότητα. Να μου πεις με την ποσότητα της μπύρας που καταναλώνουν οι Γερμανοί τι περιμένεις…

Την επόμενη μέρα αναχωρήσαμε για Μόναχο και για την πτήση της επιστροφής μας…..