Το Φαράγγι της Ερμιονίδας: Καταφύκι

Δύο τρόποι υπάρχουν για να φτάσετε στο Καταφύκι, πρώτον από το χωριό Φούρνοι (όπως έρχεστε από Αθήνα το χωριό πριν τη Κοιλάδα) και δεύτερον από την Ερμιόνη. Εμείς πρώτη φορά το επισκεφτήκαμε το Μάρτιο του 2008. Ξεκινήσαμε πέρνοντας μαζί όλα τα απαραίτητα για την εκδρομή μας, περάσαμε το χωριό των Φούρνων και περίπου μισό χιλιόμετρο μετά πήραμε το χωματόδρομο (στα δεξιά μας) που οδηγεί αρχικά στο ξωκλήσι του Αγίου Νικολάου και στη συνέχεια σε ένα μικρό πλάτωμα όπου και αφήσαμε το αυτοκίνητο για να ξεκινήσουμε την περιπέτεια μας. Αυτό που μου έκανε εντύπωση από την αρχή ήταν το καταπράσινο τοπίο με τα ψηλά πεύκα και την πυκνή βλάστηση (κάτι που δεν συναντάς εύκολα στην περιοχή).

Η είσοδος για το Καταφύκι

Καταφύκι

Ακολουθήσαμε λοιπόν το μονοπάτι και όπου χρειάστηκε καταφύγαμε στη κοίτη του χειμάρρου ώστε να αποφύγουμε τα πουρνάρια αλλά και για να νιώσουμε πιο έντονα το στοιχείο της περιπέτειας (μαζί μας ήταν κι ο ανηψιός του άντρα μου ο οποίος περίμενε πως και πως να σκαρφαλώσει σε κάποια πέτρα ή να περάσει πάνω από ένα πεσμένο κορμό δέντρου). Κάθε φορά που σηκώναμε ψηλά το κεφάλι αντικρίζαμε βράχια που δημιουργούσαν απότομες πλαγιές και σπηλιές, εδώ πρέπει να σημειώσω πως υπάρχουν αρκετοί θρύλοι γι’αυτές τις σπηλιές. Κάποια στιγμή φθάσαμε σε μια γέφυρα την οποία και διασχίσαμε ….

για να βρεθούμε στη συνέχεια του μονοπατιού και κοντά στο τέλος της διαδρομής. Εντωμεταξύ όλη την ώρα που ήμασταν πάνω στη γέφυρα ακούγαμε φωνές, πράγμα περίεργο για την ησυχία που υπήρχε και τελικά προχωρώντας λίγο ακόμα βρεθήκαμε μπροστά σ’ αυτή την εικόνα..

Αναρρίχηση σε βράχια, Καταφύκι

Ορειβάτες, Καταφύκι

..μια ομάδα ορειβατών αναρριχούνταν στα ψηλά βράχια του φαραγγιού!! Η εικόνα ήταν απρόσμενη και φυσικά πολύ όμορφη, ο μικρός δε, ήταν κατενθουσιασμένος. Μετά από κάποια ώρα και αφού χαζέψαμε τους ορειβάτες πήραμε το δρόμο της επιστροφής.

Καταφύκι

Όταν πλέον φτάσαμε στο ξωκλήσι του Αγίου Νικολάου ήμασταν αρκετά κουρασμένοι, καθίσαμε λοιπόν σε ένα από τα παγκάκια και ήπιαμε νεράκι από την πηγή για να δροσιστούμε. Ήταν μια όμορφη εκδρομή την οποία επαναλάβαμε άλλες δύο φορές, φαντάζομαι πως θα υπάρξουν κι άλλες….

6 Σχόλια

Filed under Ερμιονίδα,

6 responses to “Το Φαράγγι της Ερμιονίδας: Καταφύκι

1. Ανώνυμος

ΠΟΣΗ ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΑΡΑΓΓΙ!

Μου αρέσει!

2. Γεια σας, ήθελα να ρωτήσω περίπου πόση ώρα είναι από το χωριό(δηλαδή από εκεί που αφήνουμε αμάξι) έως τα βράχια που αναρριχούνται? Γιατί κανονίζω μία εκδρομούλα 🙂

• Από την πλευρά της Ερμιόνης 5 λεπτά αλλά από τους Φούρνους είναι περίπου μισή ώρα και το βασικότερο είναι πως πρέπει κάποιος να σου δείξει το δρόμο (χωματόδρομο) για τα Παπούλια όπου αφίνεις το αμάξι. Αν επιλέξεις τους Φούρνους ρώτησε καλίτερα κάποιο ντόπιο.

3. ΜΑΝΩΛΗΣ ΣΩΤΗΡΙΟΥ

Κατερίνα συγχαρητήρια! Τέλεια η σελίδα. Ιδιαίτερα από πλευράς εμφάνισης και χρωμάτων. Έχουμε κάνει και μεις αυτή τη βόλτα στο Καταφύκι. Είναι ονειρεμένη! Και βρήκαμε και ορειβάτες.